Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdą Państwo nasze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Pytania ogólne

Jakiego typu telefony naprawiacie?

Naprawiamy każdy typ urządzeń mobilnych poczynając od starych telefonów marki  NOKIA kończąc na smatfonach Apple, HTC, Samsung, Motorola, Blackberry, Huawei i innych. Wyświetlacze oraz digitizery wymieniamy nawet w ekranach typu EDGE (popularne w produktach marki Samsung).

Próbowałem naprawić telefon samodzielnie. Czy mogę liczyć na waszą pomoc?

Oczywiście! Dostarcz nam telefon a my kompleksowo zajmiemy się diagnozą, wyceną oraz naprawą.

Mój telefon ma więcej niż jedną usterkę. Opłaca się inwestować w naprawę?

Gdy telefon ma wiele usterek często zdarza się, że koszty naprawy dorównują a nawet przewyższają koszty nowego urządzenia. W takiej sytuacji informujemy klienta o kalkulacji kosztów i do klienta należy decyzja o naprawie. Jeśli klient nie zdecyduje się na naprawę ponosi wówczas jedynie koszt diagnozy.

Pytania techniczne

Jak długo trwa serwis?

Naprawa uszkodzonego komputera, laptopa, smartfona czy też innego sprzetu nam powierzonego zależy od wielu czynników takich jak dostępność części, trudność diagnozy lecz zazwyczaj waha się w przedziale od do 24-48 godzin.

W przypadku pękniętego wyświetlacza w telefonie (gdzie nadal można korzystać z urządzenia) istnieje możliwość wcześniejszego zamówienia przez nas części i poinformowaniu klienta o jej dostępności. Wtedy usługa wymiany digitizera czy wyświetlacza trwa do 6 godzin i jest dodatkowo płatna.

Czy stracę swoje dane?

Podczas serwisu nie ingerujemy w zawartość dysków twardych i dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych.

Utrata danych jest możliwa tylko w przypadku gdy awarii uległ nośnik danych taki jak np. dysk twardy.

W naszej ofercie znajdzie się także usługa odzyskiwania danych (nawet z telefonów po „HARD RESECIE”)!

Co powinienem dostarczyć wraz z urządzeniem?

By diagnoza, serwis oraz test sprawności sprzętu odbył się jak należy potrzebujemy wraz ze sprzętem takich informacji takich jak objawia/ła się usterka, jak telefon się zachowywał przed zepsuciem (czas trzymania baterii, samoczynne restarty itp.) Ważnym punktem w przypadku gdy urządzenie jest blokowane kodem jest nam jego dostarczenie w celu swobodnego dostępu do funkcji telefonu i wykonania testu jego sprawności.

Czy wraz z urządzeniem powinienem dostarczyć karty SIM oraz pamięci?

Jeśli usługa serwisu nie dotyczy tych elementów to karta SIM jak i karta pamięci powinna zostać wyjęta przez właściciela przed oddaniem sprzętu do naprawy.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z naszym działem obsługi klienta.

Kontakt